HAMSTER!

  Hej Hej. Idag var det längesen jag skrev i bloggen eftersom minn data har knäppat till sig :P men nu är jag tbx. 
Imorrn kommer jag få en dvärghamster med nyimanding fast vi kommer ha en var sin. Dom kommer få barn eller vi kommer låta dom göra barn så att vi får det. Sen ska vi sälja dom så att vi får pengar :D Hon ska skaffa en hane och jag en hona. Idag har jag vart med nyimanding hela dan. Först på dagen var manding i forum med sin mamma så jag va hemma sen gick vi till mandings kompis och fick två hamsterburar sen gick vi hem till manding och tvättade dom och leksakerna och sen hela kvällen spionerade vi på tre kompisar fett kul :D nu ska jag snart sova jag ska byta skola till skuru:D

PUSS & KRAM // LINNEA


Kommentarer
Postat av: cahj

kul att du får en mammaster har en själv som heter bella har haft massor din första eller

2008-08-20 @ 18:01:37
Postat av: ullf

jag hoppas hamstern kommer må bra hos dig min dog för en vecca sen. ge inget gräs`?)

2008-08-20 @ 18:05:21
Postat av: linn

hamstrar e såå äkliga, föredrar marsvin, vi har haft ungar på marsvinen såå söta vi köpt en kattunge såå söt och när den blir vuxen ska vi ha kattungar, ungarna kommer bli såå söta. hejsan bay bay.hej då

2008-08-20 @ 18:13:28
Postat av: sofia

Hallå linn vet du du tror att du är bäst men det e du inte känner inte dig men ändå tror att allt e så jävla sött vad du än har!

2008-08-22 @ 19:53:40
Postat av: M.L du vet vem jag ee

Heeeiij .. Linnea en fråga bara : Hur kan du byta te skuru nu när det inte finns ngn plats ?? Nt ens jag fick plats hur ska du det lixxom ?? Nt taskiigt menatt assåå !!

2008-08-28 @ 15:23:41
Postat av: patrizzia

din hamster är säkert ur gullig! förresten får hon väl komma in i skuru (handbollslaget,skolan lr?) om hon vill

2008-09-02 @ 16:56:44
Postat av: oliven

asså jag har lite svårt att fatta vad som är vad här. vad är lixxxom vad? lr vad har man om man vad vad vad M.L du kan väl också börja i skuru om du vill och du också linnea, varför ska allt vara så komplicerat lr vad?

2008-11-16 @ 15:36:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0