HEJ HEJ!!!!

Hej Hej idag har jag vart med sandra och nelly dom sov hos mig inatt vi har haft fett kul. Vi var uppe HELA natten och sen halv 8 på morgonen gick vi till macken och handlade red bull (MUMS) sen gick vi hem och sov.. sen vaknade vi klockan 15.00 då hade jag och Sandra missat våran dans lektion :( så vi gick hem och sen gick vi till Sandras kompis o frågade efter pantburkar vi fick 140 kr så vi köpte glass,godis,läsk,frukt :P sen nu sitter vi och kollar på The Ring! den e läskig tycker vi eller lite grann i alla fall nu ska vi nog kolla klart på filmen eller inte jag tror jag eftersom jag ska äta glass
 Puss & Kram! Vi Ses imorrn P.S inga bilder idag orkar inte :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0