HEJSAN!

Hej hej idag har jag vart på dans i 5 timmar (jobbigt) efter filmen gick vi hem till oss själva och åt och sådär..Sen möttes vi igen! men vi hade jätte tråkigt:(  sen skulle jag och my äta mat hos nyimanding det blev jätte god mat med ris och kött MUMS!! sen gick vi ut och åkte sparkcykel runt runt och runt i centrum:P sen gjorde vi gubbar på grus vi skrev :LNM=SANT
sen gick vi hem och gick till en kompis men hon kunde inte göra nått så vi gick hem till oss själva istället o nu sitter jag här i soffan och gör ingenting Puss och kram ses imorrn P.S kameran kanske e lite suddig (som vanligt:P)

DAGENS OUTFIT!!!

 sorry bara en bild idag


Kommentarer
Postat av: Olof

eee fjortis

2008-08-11 @ 16:02:51
Postat av: Eric

Din klädsmak suger ser ut som en uteliggare...

Å du beter dig som om du vore äldre **FETT FULLA* hahahah, ja skrattar ihjäl mig när ja ser dig plutten.

2008-08-12 @ 00:46:05
Postat av: anton

hörru du borde värkligen byta klädsmak

2008-08-13 @ 00:50:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0