IDAG!

hej hej! Idag har jag först vart hemma halva dan typ... fast på morgonen var jag ute med min mamma o hund i typ en halvtimme. Sen var jag med My och Nyimanding, vi var hemma hos mig o körde burken innomhus det var fett kul! sen började de regna då gick vi ut en liten stund Nyimanding ville hoppa i vattenpölar men de ville inte jag och My. Så nu sitter jag och My i mitt kök och kollar ut från fönstret när de regnar och blixtrar! justdet My ska sova hos mig idag!
puss och kram ses imorrn P.S här kommer lite bilder!!  Sorry att min camera är lite suddig..

DAGENS OUTFIT!



Kommentarer
Postat av: nyimanding

du lägger osso in bilder på vad du har på dig bra!!!

2008-08-03 @ 23:42:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0